دايي و اعتراض هاي شدید به یک نفر : آشغال!
 
استقلال نوين
مطالب ورزشي علي الخصوص فوتبالي

 

وقتی اعتراض‌های دایی به اوج خود رسید ترکی به جای اخراج او و احتمالا با مراعات بزرگی‌اش غلامپور را اخراج کرد تا مربی دروازه‌بان‌های راه‌آهن قربانی شود

محسن ترکی داور مسابقه استقلال- راه‌آهن در واپسین دقایق نیمه دوم مسابقه به شدت از سوی کادر فنی و بازیکنان راه‌آهن مورد انتقاد قرار گرفت اما انتقادهای علی دایی چیز دیگری بود و بار دیگر او را در کانون توجهات قرار داد.

دایی که قبل از تکل خشن یکی از مدافعان استقلال روی بهادر عبدی چندان اعتراض‌های سفت و سختی به تیم داوری نداشت بعد از این صحنه برآشفت و به داور چهارم انتقاد کرد. او در این صحنه با نشان دادن عدد ۳ با انگشت‌هایش خطاب به داور چهارم معتقد بود ترکی تا آن لحظه سه کارت زرد به آبی‌ها نداده است. این اعتراضات بعد از دریافت کارت زرد دوم از سوی بازیکنان راه‌آهن به شکلی دیگر ادامه داشت و با زوم شدن دوربین تلویزیونی روی چهره او که بار‌ها اعتراض‌هایش را با تصویر آهسته نشان مي‌شد کلمه‌اي كه دايي به كار برده را هم حدس زد. البته در این مورد این تردید وجود دارد که مخاطب او بازیکنش بوده که بی‌مورد اخطار گرفته یا داوری که به جای کارت دادن به بازیکنان حریف بازیکن تیمش را جریمه کرده است.

جالب اینکه وقتی اعتراض‌های دایی به اوج خود رسید ترکی به جای اخراج او و احتمالا با مراعات بزرگی‌اش غلامپور را اخراج کرد تا مربی دروازه‌بان‌های راه‌آهن قربانی شود. اعتراض‌های دایی و بازیکنان راه‌آهن بعد از سوت پایان هم به اوج خود رسید که البته با دخالت یکی از اعضای تیم راه‌آهن به پایان رسید.

http://u.goal.com/253600/253617hp2.jpg



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات

آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استقلال نوين رشت و آدرس esteghlal-novin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان